Portfolio
Intertekst old
»
VG 1
»
Oppsummering av kapitlene i boka + kapittelquizer
QUIZ! – Kapittel 5 – «Munnleg kommunikasjon»
Intertekst VG1
Oppsummering av kapitlene i boka + kapittelquizer
QUIZ! – Kapittel 5 – «Munnleg kommunikasjon»
Vel rett alternativ:
Kva er likheitene mellom munnlege og skriftlege situasjonar?
begge er situasjonar kor du bruker språket og språklege verkemidlar
det finst få likheiter
dei munnlege og skriftlige situasjonane treff alltid same publikum
Kvifor er det viktig å være medviten om kroppsspråk og tonefall i munnlege situasjonar?
fordi det kan påverke tilhøyraren din på positive og negative vis
fordi det er viktig at folk kan sjå deg når du pratar
fordi det er viktig at det du seier ikkje blir for kjedeleg
Kva for strategiar er det lurt å bruke når du skal planlegge ein fagpresentasjon?
tenkje på kor lang tid alt vil ta
skrive ned stikkord om tilhøyrarane
tenkjeskriving og planleggingsskriving
Kva for strategiar er det lurt å bruke når du skal planlegge ei gruppeframføring?
du må sørge for å bli den som skal snakke for å ha kontrollen
tenkjeskriving og planleggingsskriving
å avtale ei arbeidsfordeling og så tenkjeskrive saman
Kva for strategiar er det lurt å bruke når du skal halde ein tale?
du må tenkje på om du kan støyte publikum
du må tenkje over kva for publikum du har og kva for samanheng talen skal haldast i
du må skrive ned alt på førehand
Kva heiter dei viktigaste retoriske appellformane?
etos, patos, logos
inventio, elocutio, dispositio
negativ appell og positiv appell
Kva for appellform er viktigast for å appellere til kjenslene til tilhøyrarane?
etos
logos
patos
Korleis kan du auke truverdet ditt som foredragshaldar?
ved å sørgje for at du snakkar tydeleg
ved å sørgje for å sitere og vise til klare kjelder gjennom foredraget
ved å sørgje for å ha på reine klær
Kva er skilnaden på open og skjult argumentasjon?
i den første er du ærleg og i den andre lyg du
i open argumentasjon kan ein tolke svaret som ein vil, i skjult argumentasjon skal ein ikkje tolke
open argumentasjon brukar oftast logos, skjult argumentasjon brukar oftast patos
Kva faser i retorikken er viktigast når du planlegg ein presentasjon?
Inventio, dispositio og elocutio
etos, patos og logos
memoria og actio
Kva tyder ordet «elocutio»?
planlegging
uttrykksmåte
veltalenhet
Kva vil det seie å være ein aktiv lyttar?
at du spisser øyrene
at du stiller spørsmål og noterer
at du ser opp
Kva for to stikkord er viktige når du skal strukturere ein god debatt?
open og skjult argumentasjon
å lytte og snakke
å gjere grundige forundersøkingar og kunne debattreglane
Check answers
Intertekst old
VG 1
Skriftlig
Skriverammer og skrivetips
Sjangre og teksttyper
Muntlig
Argumentasjon og retorikk
Kulturmøter
Språk
Oppsummering av kapitlene i boka + kapittelquizer
Kapittel 1 – «Oppstart»
Kapittel 2 – Spørsmål og oppsummering – «Tekstane rundt oss»
QUIZ! – Kapittel 2 – «Tekstane rundt oss»
Kapittel 3 – Spørsmål og oppsummering – «Lesing for opplevelse og læring»
Kapittel 4 – Spørsmål og oppsummering – «Skriv!»
QUIZ! – Kapittel 4 – «Skriv!»
Kapittel 5 – Spørsmål og oppsummering – «Munnleg kommunikasjon»
QUIZ! – Kapittel 5 – «Munnleg kommunikasjon»
Kapittel 6 – Spørsmål og oppsummering – «Verkemiddel i tekst»
QUIZ! – Kapittel 6 – «Verkemiddel i tekst»
Kapittel 7 – Spørsmål og oppsummering – «Å analysere og tolke tekster»
QUIZ! – Kapittel 7 – «Å analysere og tolke tekster»
Kapittel 8 – Spørsmål og oppsummering – «Språk i kontakt»
QUIZ! – Kapittel 8 – «Språk i kontakt»
Kapittel 9 – Spørsmål og oppsummering – «Kulturmøter i samtidstekster»
QUIZ! – Kapittel 9 – «Kulturmøter i samtidstekster»
VG 2
Skriftlig
Modelltekster og elevtekster (tilbakemeldinger på lærersida)
Skriverammer og skrivetips
Sjangre og teksttyper
Muntlig
Retorikk og argumentasjon
Litteratur og verdier
Folkedikting
Middelalder – 500–1500
Renessanse og barokk – 1500–1600
Opplysningstid – 1700-tallet
Romantikk og nasjonalromantikk – 1800–1850
Språk- og kulturhistorie
Norrønt og moderne norsk
Førestillingar om det norske
Medium og sakprosa
Norsk språkhistorie
Oppsummering av kapitlene i boka
VG 3
Skriftlig
Elevtekster og modelltekster
Skriverammer og skrivetips
Sjanger og teksttyper
Fordypningsoppgaven
Oppgaver
Muntlig
Retorikk og argumentasjon
Litteraturhistorie
Poetisk realisme, realisme og naturalisme 1850–1890
Tidlig modernisme og nyromantikk 1890-årene
Nyrealisme / etisk realisme – 1905–1940
Tradisjonalisme på 1900-tallet
Postmodernisme og nyere litteratur – 1980–idag
Sakprosa frå 1850 til i dag
Språk- og kulturhistorie
Språkhistorie på 1900-tallet
Talemål
Dei nordiske språka
Samisk språk og kultur
Oppsummering av kapitlene
Grammatikk på nynorsk og bokmål
Nynorsk – drilloppgaver
Verb
Substantiv
Adjektiv
Genitiv
Adverb
Pronomen og determinativ
Spørjeord
An-be-het-else
Setningsbygging
Omsetjing frå bokmål til nynorsk
Nynorsk – grammatikk
Bokmål – grammatikk
Skriveregler og tegnsetting
Skriveregler
Tegnsetting
Presist språk
Lærerressurs Vg1
Undervisningsopplegg
Skriftlig
Sjangerarbeid
Muntlig
Retorikk og argumentasjon
Nynorsk
Skjemaer og maler
PowerPointer til kapitlene
Fasiter til oppsummeringsspørsmålene
Tekstbank
Skjønnlitterære tekster
Sakprosatekster
Digitale tekster
Årsplaner og læreplan
Årsplaner
Læreplaner
Rettelser til boka
Kontakt oss
Lærerressurs Vg2
Undervisningsopplegg
Skriftlig
Sjangerarbeid
Muntlig
Retorikk og argumentasjon
Nynorsk
Skjemaer og maler
PowerPointer til kapitlene
Fasiter til oppsummeringsspørsmålene
Tekstbank
Skjønnlitterære tekster
Sakprosatekster
Digitale tekster
Film, musikkvideo
Læreplaner og årsplaner
Rettelser til boka
Kontakt oss
Lærerressurs Vg3
Undervisningsopplegg
Skriftlig
Nynorsk
Sjangerarbeid
Retorikk og argumentasjon
Sakprosa
Skjemaer og maler
PowerPointer til kapitlene
Fasiter til oppsummeringsspørsmålene
Læreplaner og årsplaner
Kontakt oss
resources
fonts
graphics
stylesheet and templates
thumbnails
Login
Username:
Password:
Log in
Forgotten password?
Log in using e-portal
daafa799-a423-4606-a07f-349cd6dd5f6e