Veke | Tema | Studiedel | Kommentar/ Arbeidsmåtar |
Vurdering | ||||
1. halvår | ||||||||
34–35 | Munnleg kommunikasjon | Kap.1: Retorikk og muntlig kommunikasjon | Repetisjon og utviding av kunnskapane frå Vg2. Munnlege øvingar | |||||
36–37 | Skriftlig kommunikasjon | Kap. 2: Skriftlig kommunikasjon | Skriftlege øvingar, ulike sjangrar/former | Innlevering: kortsvar (for eksempel retorisk minianalyse) (hovudmål) | ||||
38 | Litterære tradisjonar | Kap. 4: Korleis lese litteraturhistoria frå 1850 til i dag | Refleksjon over framstillinga i boka. | |||||
39–40–41–42 (– ei veke haustferie) |
Litteraturhistorie 1850–1890 | Kap. 5. Realisme og naturalisme | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Innlevering tolking av skjønnlitterær tekst (sidemål) | ||||
43–44 | Litteraturhistorie 1890-årene | Kap. 6. Tidlig modernisme og nyromantikk | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Munnlege vurderings-situasjonar: korte presentasjonar/teksttolkingar | ||||
45–46–47 | Litteraturhistorie 1905–1940 | Kap. 7. Etisk realisme og modernisme | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Innlevering: teksttolking, sidemål, evt. munnleg lydfil | ||||
48–49 | Språkhistorie | Kap. 11. Språkhistoria frå 1900 til i dag | Lærarføredrag, gruppearbeid, diskusjonar | Skriftleg innlevering: argumenterande tekst, språkhistorie. Eller innlevering av digital forteljing. Heildagsprøve (sidemål) | ||||
50–51 | Litterært program | s. 18–22 Val av emne/tema må vere gjort seinast veka etter haustferien |
Individuell førebuing, med rettleiing | Framføring munnleg – individuelt eller i grupper. Heildagsprøve (hovudmål) | ||||
Veke | Tema | Studiedel | Kommentar/Arbeidsmåtar | Vurdering | ||||
2. halvår | ||||||||
1–2 | Litteraturhistorie 1940–1980 | Kap. 8. Modernisme og tradisjonalisme 1940–1980 | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Skriftleg innlevering: kortsvar med tekstoppgåve (hovudmål) | ||||
Halvårsvurdering | ||||||||
3–4 | Talemål | Kap. 12. Talemål | Lærarføredrag, Språkleg variasjon og endring Heimfesting | Innlevering av lydfil: heimfesting av ein talemålstekst | ||||
5 | Samisk språk og kultur | Kap. 14. Samisk språk og kultur | Lage resymé av kapittelet. Lese og tolke eit utval tekstar. | Skriftleg innlevering, resymé (sidemål) | ||||
6 | Oppstart fordjupingsoppgåve | Kap. 3 Hva er fordypings-oppgaven? | Alle må velje oppgåve før veka er over. | |||||
7–8–9 (NB: vinter-ferie) |
Sakprosa | Kap. 10. Sakprosa frå 1850 til i dag | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Skriftleg innlevering: kortsvar med tekstoppgåve (hovudmål) Evt. skrivedag |
||||
10–11 | Nordiske språk, nordisk litteratur | Kap. 13. Dei nordiske språka | Gruppearbeid og presentasjon av dei nordiske språka med døme frå litteraturen | Munnlege presentasjonar: grupper | ||||
12 | Påske | |||||||
13–14 | Litteraturhistorie 1980 – i dag | Kap. 9. Postmodernisme og realisme 1980 til i dag | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | |||||
15–16 | Heildagprøver i alle fag Heildagsprøve sidemål, Heildagsprøve hovudmål |
|||||||
17–18 | Fordjupingsoppgåva | Kap. 3. Fordypnings-oppgaven | Presentasjonar. Munnl/ skriftl/ samansett tekst | |||||
19–20 | Repetisjon | Utvalde tema/emne i samråd med elevane | Fagsamtaler med elevar | |||||
21–24 | EKSAMENSPERIODE |